(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2008R
  • ZARZĄDZENIE Nr 36/2008 Wójta Gminy Łączna z dnia 25 listopada 2008 roku

    ZARZĄDZENIE Nr 36/2008

    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 25 listopada 2008 roku


    w sprawie nadania Urzędowi Gminy w Łącznej Regulaminu Organizacyjnego.


    Na podstawie art. 33 ust. 2 i art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ) zarządzam, co następuje:



    § 1.
    W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Łącznej ustalonym zarządzeniem Nr 53/2007 Wójta Gminy Łączna z dnia 28 września 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:

    1) w § 18 ppkt 16 i 17 otrzymują brzmienie:

    „16. sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań obronnych przez urząd i
    jednostki podległe,
    17. pełnienie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Gminy (zgodnie z Rozporządzeniem
    Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego
    zakresu działania Szefa OC kraju, Szefów OC województw, powiatów i gmin
    ( Dz. U. z 2002 r Nr. 96 poz. 850 )).”

    2) w § 19 ppkt 10 otrzymuje brzmienie:

    „10. koordynowanie realizacji zadań obronnych wynikających ze szczególnych
    regulacji prawnych przez wydziały i samodzielne stanowiska pracy.”

    3) w § 21 ppkt 14 otrzymuje brzmienie:

    „14. - wykonywanie zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji
    prawnych.”

    4) w § 28 wyrażenie „samodzielnego stanowiska” zastępuję się wyrazami
    „ samodzielnego referenta”.

    5) do zakresu działania Wydziału Organizacyjno – Obywatelskiego stanowiącego
    załącznik Nr 5 do Regulaminu dodaje się pkt 7, w następującym brzmieniu:

    „7. z zakresu zadań obronnych:
    a) - przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych
    b) - przygotowanie dokumentacji dotyczącej poboru do służby wojskowej oraz udział w przeprowadzeniu poboru
    c) - prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny
    d) - prowadzenie spraw dotyczących uznania żołnierza, poborowego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
    e) - prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z natychmiastowym uzupełnieniem Sił Zbrojnych (AK) oraz utrzymanie jej w aktualności.”


    6) do zakresu działania Wydziału Technicznego stanowiącego załącznik Nr 7 do
    Regulaminu dodaje się pkt 11, w następującym brzmieniu:

    „11. Prowadzenie spraw z zakresu zadań obronnych tj.:
    a) - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji planistycznej dotyczącej podwyższania gotowości obronnej
    b) - organizowanie stałego dyżuru organu i utrzymanie w aktualności dokumentacji z tym związanej
    c) - prowadzenie spraw i dokumentacji świadczeń na rzecz obrony
    d) - planowanie, organizowanie, prowadzenie szkolenia obronnego i dokumentacji szkoleniowej
    e) - planowanie, organizowanie i prowadzenie działalności obronnej oraz składanie informacji i sprawozdań z tego wynikających
    f) - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji planistycznej zapewnienia warunków funkcjonowania urzędu w dotychczasowym miejscu pracy (DMP), zapasowym miejscu pracy (ZMP) i na stanowisku kierowania
    g) - planowanie ochrony urzędu, opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji, w tym zakresie
    h) - prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej.”

    § 2.

    Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Łącznej otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.


    § 3.
    Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Łączna.


    § 4.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od 1 września 2008r.


    Data wprowadzenia: 2009-04-07 1319
    Data upublicznienia: 2009-04-07
    Art. czytany: 4083 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Działalność gospodarcza
    A Ochrona środowiska
    A Ewidencja ludności i dowody osobiste
    A Gospodarowanie mieniem komunalnym
    A Podziały, numery nieruchomości
    A Podatki
    A Planowanie przestrzenne
    A Urząd Stanu Cywilnego
    A Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
    A Wpis do ewidencji obiektów niehotelarskich
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Zgłoszenie, zmiana, zawieszenie, odwieszenie, oraz wykreślenie działalności gospodarczej z CEIDG
    Urząd Gminy Łączna