(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • Ogłoszenie o naborze na stanowisko Radcy Prawnego w Urzędzie Gminy w Łącznej

    Ogłoszenie o naborze na stanowisko
    radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Łącznej

    Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
    samorządowych ( Dz.U. z 2008r., Nr 223, poz. 1458 ) Wójt Gminy Łączna
    ogłasza nabór na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Łącznej.

    1. Do obowiązków radcy prawnego należeć będzie obsługa prawna Urzędu
    Gminy w Łącznej, a w szczególności:
    - opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych,
    - obsługa prawna i doradztwo prawne dla Rady Gminy, pracowników Urzędu
    ,
    - opiniowanie projektów, umów, porozumień,
    - wydawanie opinii prawnych dot. spraw pracowniczych,
    - udzielanie pracownikom Urzędu porad oraz wyjaśnień w zakresie
    stosowania prawa,
    - występowanie w charakterze pełnomocnictwa Wójta w postępowaniu
    sądowym,
    administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
    - uczestnictwo w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub
    rozwiązanie
    stosunku prawnego.

    2. Wymagania niezbędne:
    - wykształcenie wyższe prawnicze,
    - wpis na listę radców prawnych
    - jest obywatelem polskim,
    - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
    publicznych,
    - nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
    - posiada ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w
    stanowisku,
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    3. Wymagania dodatkowe:
    - pożądany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
    4. Wymagane dokumenty:

    - życiorys (CV),
    - list motywacyjny,
    - dokument stwierdzający wpis na listę radców prawnych,
    - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    - kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
    - kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów
    poświadczających
    zatrudnienie,
    - oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
    (wybrany kandydat
    zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o
    niekaralności z Krajowego Rejestru
    Karnego nie starsze niż 1 miesiąc),
    - oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie
    ( wybrany kandydat
    zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku
    przeciwwskazań zdrowotnych
    do wykonywania pracy na stanowisku inspektora do spraw ochrony
    środowiska) - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i
    korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o
    zatrudnienie z jedną fotografią.

    5. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:
    1) osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Łączna lub
    2) przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected] - w
    przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
    3) pocztą na adres urzędu z dopiskiem 'Nabór na stanowisko radcy
    prawnego'
    w terminie do dnia 5 października 2009 roku, godz. 16.00.
    Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym
    terminie nie będą rozpatrywane.
    Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej
    Urzędu Gminy Łączna
    (http://www.uglaczna.bip.doc.pl) oraz umieszczone na tablicy informacyjnej
    Urzędu Gminy Łączna.
    6. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym
    ogłoszeniu zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się
    z rozmowy kwalifikacyjnej.

    7. Z wybranym kandydatem zawarta będzie umowa o pracę:
    1) w przypadku kandydatów podejmujących po raz pierwszy pracę na
    stanowisku urzędniczym
    w administracji samorządowej, zostanie zawarta umowa o pracę na czas
    określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
    2) z kandydatami posiadającymi staż pracy na stanowisku urzędniczym w
    administracji samorządowej, tj. w:
    a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach
    organizacyjnych,
    b) starostach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
    c) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i
    zakładach
    budżetowych,
    d) biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów
    budżetowych utworzonych
    przez te związki,
    e) biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
    wynoszący dłużej niż 6 miesięcy zostanie zawarta umowa o pracę na czas
    określony.

    8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na podanej wyżej stronie
    internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łączna oraz na
    tablicy informacyjnej w Urzędzie.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w
    Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek - Sekretarz
    Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680



    Wójt Gminy

    Łączna


    Data wprowadzenia: 2009-09-23 0747
    Data upublicznienia: 2009-09-23
    Art. czytany: 5257 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna