|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2011r.
 |  |  |  | 
| Przetarg na Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.140.000,00 PLN dla Gminy Łączna 
 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.140.000,00 PLN dla Gminy Łączna
 Numer ogłoszenia: 227224 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej , ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, faks 041 2548977.
 
 Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglaczna.bip.doc.pl
 
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.140.000,00 PLN dla Gminy Łączna.
 
 II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia - CPV 66.11.30.00-5. Udzielenie kredytu w wysokości 2.140.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1) Kwota kredytu w wysokości 2.140.000,00 PLN (słownie: dwa miliony sto czterdzieści tysięcy zł) 2) Okres kredytowania: do 31 grudnia 2019 r. 3.Wypłata kredytu - w transzach: - 10.09.2011 - 1.000.000,00 PLN, - 30.11.2011 - 1.140.000,00 PLN, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości z których zamawiający zrezygnował. 4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, 20 dnia każdego miesiąca w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu. 5) Karencji w spłacie I raty kredytu do dnia 20.06. 2013 r. 6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 20.06.2013 r. 7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi w miesiącu uruchomienia kredytu. 8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 31.12.2019 r. 9) Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych. Pierwsza rata kredytu w wysokości 34.000 PLN płatna 20.06.2013 r., następne 78 rat po 27.000 PLN płatne będzie do 20 dnia każdego miesiąca..
 
 II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
 
 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.09.2011.
 
 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
 III.2) ZALICZKI
 
 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
 III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
 1) Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
 
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
 Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych
 
 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
 SEKCJA IV: PROCEDURA
 
 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
 IV.3) ZMIANA UMOWY
 
 Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 
 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglaczna.bip.doc.pl
 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26-140 Łączna.
 
 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26-140 Łączna.
 
 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 Data wprowadzenia: 2011-08-02 1354
 Data upublicznienia: 2011-08-02
 Art. czytany: 4651 razy
 
 
 |  |  | » SIWZ+Umowa+oswiadczenia+załączniki+formularz ofertowy - rozmiar: 98304 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |