| 
| ZASADY PODPISYWANIA PISM 
 ZASADY PODPISYWANIA PISM
 
 Załącznik Nr 2
 
 ZASADY PODPISYWANIA PISM
 
 § 1
 Wójt podpisuje:
 1. zarządzenia, regulaminy i okólniki wewnętrzne,
 2. pisma związane z reprezentowaniem Gminy na zewnątrz,
 3. pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem Gminy,
 4. odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące kierowników Wydziałów,
 5. decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił pracowników Urzędu,
 6. pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu,
 7. pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu jako pracodawcy,
 8. pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami administracji publicznej,
 9. odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
 10. pisma zawierające odpowiedzi a postulaty mieszkańców, zgłaszane za pośrednictwem radnych,
 11. inne pisma, jeśli ich podpisywanie Wójt zastrzegł dla siebie.
 § 2
 Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Wójta.
 § 3
 Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i jego zastępca podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań.
 § 4
 Kierownicy Wydziałów podpisują:
 1. pisma związane z zakresem działania Wydziałów, nie zastrzeżone do podpisu Wójta,
 2. decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwiania których zostali upoważnieni przez Wójta,
 3. pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej Wydziałów i zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk.
 § 5
 Kierownicy Wydziałów określają rodzaje pism, do podpisywania których są upoważnieni ich zastępcy lub inni pracownicy.
 § 6
 Pracownicy przygotowujący projekty pism, w tym decyzji administracyjnych, parafują je swoim podpisem, umieszczonym na końcu tekstu projektu z lewej strony.
 
 
 
 
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2004-01-19 1020
 Data upublicznienia: 2004-01-19
 Art. czytany: 8601 razy
 
 
 |  |