(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZASADY PODPISYWANIA PISM

    ZASADY PODPISYWANIA PISM

    Załącznik Nr 2

    ZASADY PODPISYWANIA PISM

    § 1
    Wójt podpisuje:
    1. zarządzenia, regulaminy i okólniki wewnętrzne,
    2. pisma związane z reprezentowaniem Gminy na zewnątrz,
    3. pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem Gminy,
    4. odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące kierowników Wydziałów,
    5. decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił pracowników Urzędu,
    6. pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu,
    7. pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu jako pracodawcy,
    8. pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami administracji publicznej,
    9. odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
    10. pisma zawierające odpowiedzi a postulaty mieszkańców, zgłaszane za pośrednictwem radnych,
    11. inne pisma, jeśli ich podpisywanie Wójt zastrzegł dla siebie.
    § 2
    Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Wójta.
    § 3
    Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i jego zastępca podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań.
    § 4
    Kierownicy Wydziałów podpisują:
    1. pisma związane z zakresem działania Wydziałów, nie zastrzeżone do podpisu Wójta,
    2. decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwiania których zostali upoważnieni przez Wójta,
    3. pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej Wydziałów i zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk.
    § 5
    Kierownicy Wydziałów określają rodzaje pism, do podpisywania których są upoważnieni ich zastępcy lub inni pracownicy.
    § 6
    Pracownicy przygotowujący projekty pism, w tym decyzji administracyjnych, parafują je swoim podpisem, umieszczonym na końcu tekstu projektu z lewej strony.







    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1020
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 7000 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Brzeziński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Wydział Organizacyjny
    A Wydział Finansowy
    A Regulamin organizacyjny
    A Wydział Techniczny
    A Urząd Stanu Cywilnego
    A Radca Prawny
    A Deklaracja dostępności
    A Sołectwa i Sołtysi
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Deklaracja Dostępności
    Urząd Gminy Łączna