(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A Deklaracja dostępności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2024
A» Zarządzenie nr 23 2025 w sprawie wprowadzenia Planu AK Gminy Łączna
A» Zarządzenie nr 20 2025 w sprawie ogłoszenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2025r.
A» POSTANOWIENIE NR 122/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Łączna
A» Uchwały Obwodowych Komisji Wyborczych w sprawie powołania Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego OKW
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZAKRES DZIAŁANIA

    Załącznik nr 5

    ZAKRES DZIAŁANIA
    WYDZIAŁU ORGANIZACYJNO - OBYWATELSKIEGO

    Do zadań Wydziału Organizacyjno – Obywatelskiego należy w szczególności:
    1. z zakresu obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – technicznej:
    - przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
    - prowadzenie ewidencji korespondencji,
    - prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu,
    - przygotowywanie pomieszczeń i obsługa, w tym protokołowanie, spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta lub Sekretarza,
    - prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
    - nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
    - prowadzenie archiwum zakładowego,
    - przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem lub kierowanie ich do właściwych wydziałów,
    2. z zakresu działań administracyjno – gospodarczych,
    - utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
    - prowadzenie adaptacji, remontów, napraw i konserwacji budynków Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego,
    - zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie biurowe – w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
    - prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
    - prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
    - ochrona przeciwpożarowa Urzędu,
    3. z zakresu obsługi Rady Gminy do Wydziału należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno – techniczne, a w szczególności:
    - przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów i obrad tych organów,
    - przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i jej komisje,
    - przekazywanie – we współpracy z Sekretariatem - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
    - przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
    - podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
    - protokołowanie sesji, posiedzeń, spotkań i zebrań,
    - prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
    - prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
    - organizowanie – we współpracy z Sekretarzem – szkoleń radnych i członków komisji Rady nie będących radnymi.
    4. z zakresu spraw personalnych, kadrowych i osobowych pracowników Urzędu:
    - prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
    - organizowanie – we współpracy z Sekretarzem – szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
    - przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
    - koordynowanie urlopów pracowników,
    - zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej pracowników Urzędu jako pracodawcy,
    - przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
    - ewidencja czasu pracy pracowników,
    - kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych,
    5. z zakresu bhp:
    - okresowa analiza stanu bhp,
    - przeprowadzanie kontroli warunków pracy,
    - zgłaszanie do Sekretarza wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
    - przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp,
    - rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
    5. z zakresy Spraw Obywatelskich:
    - ewidencja ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość,
    - sprawy związane z organizacją zgromadzeń i zbiórek publicznych,
    - zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    - ochrona kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji.






    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1023
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 6848 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Brzeziński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2003r.
    A 2004r.
    A 2005r.
    A 2006r.
    A 2007r.
    A 2008r.
    A 2009r.
    A 2010r.
    A 2011r.
    A 2012r.
    A 2013r.
    A 2014
    A 2015r.
    A 2016r..
    A 2017r.
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    A 2021
    A 2022r.
    A 2023r.
    A 2024r.
    A 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Przetarg nieograniczony: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łączna - ETAP I
    A» Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wyłapywanie, przejęcie i zapewnienie kompleksowej opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym na terenie Gminy Łączna w roku 2023'
    A» Protokół z wyboru ofert na zakup serwera
    A» Zamówienie publiczne na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Łączna ...'
    A» Zaproszenie do złożenia oferty na zakup serwera
    A» Zawiadomienie o unieważnieniu pierwotnej informacji o wyborze oferty
    A» Protokół z wyboru ofert na wykonanie aplikacji www do obsługi płatności
    A» Protokół z wyboru ofert na zakup serwera
    A» Protokół z wyboru ofert na zakup sprzętu komputerowego
    A» Przetarg nieograniczony: Roboty budowlane Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łączna - ETAP I
    Urząd Gminy Łączna