(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO

    Załącznik nr 8

    ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO

    Do zadań Wydziału Finansowego należy:
    1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwał w sprawie absolutorium dla Wójta,
    2. udzielanie pomocy Wójtowi w wykonywaniu budżetu Gminy,
    3. zapewnianie obsługi finansowo – księgowej i kasowej Urzędu,
    4. uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,
    5. przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
    6. sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,
    7. prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
    8. prowadzenie ksiąg rachunkowych,
    9. rozliczanie inwentaryzacji,
    10. dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
    11. przygotowywanie sprawozdań finansowych,
    12. dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
    13. prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego oraz innych podatków i opłat pozostających w zakresie właściwości Gminy, a w szczególności:
    a) prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,
    b) gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,
    c) przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat,
    d) podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
    e) prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
    f) przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat,
    g) przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat.


    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1025
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 6227 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Referat Finansowy
    A Referat Organizacyjno-Samorzšdowy
    A Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Rolnictwa, Leœnictwa i Gospodarki Ziemiš
    A Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Œrodowiska, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieszkaniowej
    A Sekretariat
    A Urzšd Stanu Cywilnego
    Urząd Gminy Łączna