(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Przetargi
  • 2009r.
  • Przetarg nieograniczony pn. 'Odnowa miejscowości Kamionki'

    Znak: T/5541/4/2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
    „Odnowa miejscowości Kamionki”
    W skład przedmiotu zamówienia wchodzą zadania;
    3.1.1 „Remont chodnika przy ul. Osiedlowej”,
    3.1.2 „Budowa chodnika od Urzędu Gminy do kościoła przy drodze powiatowej Nr 0588T i Nr 0590T”
    1.Zamawiający : Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26 – 140 Łączna

    2.Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony

    3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    4.Przedmiot zamówienia: „Odnowa miejscowości Kamionki”
    4a. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
    5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
    6. Termin wykonania robót: zakończenie robót 30 sierpnia 2011 roku.
    7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    7.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogiem art. 25 ust. 2 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \\\\\\\'ustawą\\\\\\\', Zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. I tak:
    7.1.1 W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonych działań lub czynności;
    1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    7.1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
    1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

    - Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonywanych każda w ramach oddzielnej umowy odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość 300.000, 00 zł. netto każda;
    2). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
    3).dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych potwierdzonych za zgodność z oryginałem w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

    7.1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przezWykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
    2) informacji z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    - informacji z banku o dysponowaniu środkami finansowymi, jakimi dysponuje Wykonawca, na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 500 000,00 zł., ( zdolność kredytowa, własne środki);
    3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wartość 500. 000,00 zł.

    Ocena spełnienia warunków:
    Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.

    7.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania
    w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    7.5. Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
    1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i nie wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655 ).

    8. Informacje na temat wadium: Wysokość wadium 17.000,00 ZŁ ( siedemnaście tysiący złotych).
    9. Kryteria oceny oferty: kryterium - cena 95 pkt., gwarancja 5 pkt.

    10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Sekretariat Urząd Gminy Łączna, termin składania ofert , termin otwarcia ofert
    10.1.Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj., w sekretariacie Urzędu Gminy, Kamionki 60 (I piętro), w nieprzekraczalny terminie do dnia 14 października 2009 r. do godz. 1030
    10.2.Za oferty złożone w terminie uznaje się wyłącznie oferty, które znajdą się w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie U.G (I piętro) do 14.10.2009 r. godz. 1030
    10.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2009 r. godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego tj. budynek Nr 2 – sala konferencyjna OSP.
    11. Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
    12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Nie dotyczy.
    13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    14. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Czesław Mazur ( Tel. 041- 254 89 75 )
    Łączna, 2009.09.21


    Data wprowadzenia: 2009-09-21 1150
    Data upublicznienia: 2009-09-21
    Art. czytany: 4959 razy

    » Dokumentacja techniczna cz.1 - rozmiar: 1353288 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.10 - rozmiar: 518902 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.11 - rozmiar: 533946 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.12 - rozmiar: 532072 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.13 - rozmiar: 493055 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.14 - rozmiar: 506579 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.15 - rozmiar: 430358 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.16 - rozmiar: 385375 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.17 - rozmiar: bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.18 - rozmiar: 1451161 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.19 - rozmiar: 1523164 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.2 - rozmiar: 5656521 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.20 - rozmiar: 665701 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.21 - rozmiar: 6585115 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.22 - rozmiar: 1445974 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.3 - rozmiar: 9028526 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.4 - rozmiar: 896746 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.5 - rozmiar: 794949 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.6 - rozmiar: 568353 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.7 - rozmiar: 472990 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.8 - rozmiar: 459704 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.9 - rozmiar: 486107 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Formularz ofertowy - rozmiar: 31232 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 87040 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa - rozmiar: 78336 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2009-09-29
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka

    2009-09-21
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    26. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    27. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    za 2006
    za 2007
    za 2008
    za 2009
    za 2014
    za 2015
    za 2016
    za 2017
    za 2018
    za 2019
    za 2020
    za 2021
    za 2022
    za 2023
    za 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Sprostowanie do oświadczenia majątkowego za 2022r. - radny Andrzej Wisowaty
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Chaba Edward
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radna Cieślik Halina
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Janik Tomasz
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Januchta Jacek
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radna Krawczyńska Bogusława
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Ledwójcik Tadeusz
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Litwiński Sławomir
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Mendak Dariusz
    » Oświadczenie majątkowe za 2022r. - Radny Nyga Mirosław
    Urząd Gminy Łączna