(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • Urząd Gminy Łączna zatrudni na zastępstwo Inspektora ds. Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami

    OGŁOSZENIE



    Urząd Gminy Łączna zatrudni na zastępstwo Inspektora ds. Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami.

    1. Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku:
    1) przygotowanie materiałów niezbędnych do sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów w drodze przetargowej i bezprzetargowej, sprzedaż budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali i garaży w drodze przetargu, oraz sprzedaż lokali mieszkalnych w domach na rzecz najemców,

    2) przekazywanie gruntów gminnych w dzierżawę, najem i użyczenie,

    3) prowadzenie rejestru umów,

    4) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem,

    5) komunalizacja mienia Skarbu Państwa na rzecz Gminy,

    6) regulowanie stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Gminy,

    7) prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości na wniosek stron,

    8) prowadzenie rejestru wydanych decyzji w ramach prowadzonych zadań,

    9) dokonywanie okresowej oceny aktualności studium i planów miejscowych,

    10) wydawanie za opłatą administracyjną wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łączna oraz uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i prowadzenie rejestru wydanych wypisów i wyrysów.

    2. Wymagania niezbędne:
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    b) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków,

    c) posiada wykształcenie wyższe techniczne o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na w/w stanowisku,

    d) znajomość przepisów prawnych dotyczących zakresu obowiązków. wymagań.

    3. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Wydział Techniczny,
    c) zatrudnienie na czas określony /zastępstwo/.
    4. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,
    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Inspektor ds. budownictwa i gospodarki nieruchomościami” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 8 grudnia 2010r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680 ”




    Data wprowadzenia: 2010-11-29 0906
    Data upublicznienia: 2010-11-29
    Art. czytany: 5058 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2010-11-29
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr 117/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej Kielcach z dnia 3 grudnia 2013 roku
    » Uchwała Nr 115/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej Kielcach z dnia 3 grudnia 2013 roku
    » Uchwała Nr 115/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej Kielcach z dnia 3 grudnia 2013 roku
    » Rb-28S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013
    » Rb-27S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec IV kwartału 2013 roku
    » Rb-N Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych stan na koniec IV kwartału 2013
    » Rb-NDS KWARTALNE SPRAWOZDANIE O NADWYŻCE / DEFICYCIE 1 ) jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013
    » SPRAWOZDANIE ROCZNE z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2013 rok
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE 0 STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec III kwartału 2013 roku
    Urząd Gminy Łączna