(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZAKRES DZIAŁANIA

    Załącznik nr 5

    ZAKRES DZIAŁANIA
    WYDZIAŁU ORGANIZACYJNO - OBYWATELSKIEGO

    Do zadań Wydziału Organizacyjno – Obywatelskiego należy w szczególności:
    1. z zakresu obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – technicznej:
    - przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
    - prowadzenie ewidencji korespondencji,
    - prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu,
    - przygotowywanie pomieszczeń i obsługa, w tym protokołowanie, spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta lub Sekretarza,
    - prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
    - nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
    - prowadzenie archiwum zakładowego,
    - przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem lub kierowanie ich do właściwych wydziałów,
    2. z zakresu działań administracyjno – gospodarczych,
    - utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
    - prowadzenie adaptacji, remontów, napraw i konserwacji budynków Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego,
    - zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie biurowe – w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
    - prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
    - prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
    - ochrona przeciwpożarowa Urzędu,
    3. z zakresu obsługi Rady Gminy do Wydziału należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno – techniczne, a w szczególności:
    - przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów i obrad tych organów,
    - przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i jej komisje,
    - przekazywanie – we współpracy z Sekretariatem - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
    - przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
    - podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
    - protokołowanie sesji, posiedzeń, spotkań i zebrań,
    - prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
    - prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
    - organizowanie – we współpracy z Sekretarzem – szkoleń radnych i członków komisji Rady nie będących radnymi.
    4. z zakresu spraw personalnych, kadrowych i osobowych pracowników Urzędu:
    - prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
    - organizowanie – we współpracy z Sekretarzem – szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
    - przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
    - koordynowanie urlopów pracowników,
    - zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej pracowników Urzędu jako pracodawcy,
    - przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
    - ewidencja czasu pracy pracowników,
    - kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych,
    5. z zakresu bhp:
    - okresowa analiza stanu bhp,
    - przeprowadzanie kontroli warunków pracy,
    - zgłaszanie do Sekretarza wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
    - przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp,
    - rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
    5. z zakresy Spraw Obywatelskich:
    - ewidencja ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość,
    - sprawy związane z organizacją zgromadzeń i zbiórek publicznych,
    - zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    - ochrona kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji.






    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1023
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 6117 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Brzeziński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Prośba o przygarnięcie kotka
    » Prośba o przygarnięcie bezdomnego psa
    » Zaginęła suczka
    » Znaleziona młoda suczka w typie owczarka- Klonów
    » ZNALEZIONE / Czyja zguba?
    » Śliczne kociątko czeka na świąteczny prezent od losu
    » Zaginął/zaginęła
    » Problem niechcianych zwierząt narasta!!!
    » Urząd Gminy w Łącznej zwraca się z prośbą o przygarnięcie bezdomnego psa
    Urząd Gminy Łączna