A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
  • Przetargi
  • 2009r.
  • Przetarg nieograniczony pn. 'Odnowa miejscowości Kamionki'

    Znak: T/5541/4/2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
    „Odnowa miejscowości Kamionki”
    W skład przedmiotu zamówienia wchodzą zadania;
    3.1.1 „Remont chodnika przy ul. Osiedlowej”,
    3.1.2 „Budowa chodnika od Urzędu Gminy do kościoła przy drodze powiatowej Nr 0588T i Nr 0590T”
    1.Zamawiający : Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26 – 140 Łączna

    2.Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony

    3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    4.Przedmiot zamówienia: „Odnowa miejscowości Kamionki”
    4a. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
    5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
    6. Termin wykonania robót: zakończenie robót 30 sierpnia 2011 roku.
    7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    7.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogiem art. 25 ust. 2 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \\\\\\\'ustawą\\\\\\\', Zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. I tak:
    7.1.1 W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonych działań lub czynności;
    1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    7.1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
    1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

    - Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonywanych każda w ramach oddzielnej umowy odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość 300.000, 00 zł. netto każda;
    2). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
    3).dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych potwierdzonych za zgodność z oryginałem w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

    7.1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przezWykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
    2) informacji z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    - informacji z banku o dysponowaniu środkami finansowymi, jakimi dysponuje Wykonawca, na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 500 000,00 zł., ( zdolność kredytowa, własne środki);
    3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wartość 500. 000,00 zł.

    Ocena spełnienia warunków:
    Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.

    7.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania
    w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    7.5. Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
    1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i nie wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655 ).

    8. Informacje na temat wadium: Wysokość wadium 17.000,00 ZŁ ( siedemnaście tysiący złotych).
    9. Kryteria oceny oferty: kryterium - cena 95 pkt., gwarancja 5 pkt.

    10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Sekretariat Urząd Gminy Łączna, termin składania ofert , termin otwarcia ofert
    10.1.Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj., w sekretariacie Urzędu Gminy, Kamionki 60 (I piętro), w nieprzekraczalny terminie do dnia 14 października 2009 r. do godz. 1030
    10.2.Za oferty złożone w terminie uznaje się wyłącznie oferty, które znajdą się w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie U.G (I piętro) do 14.10.2009 r. godz. 1030
    10.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2009 r. godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego tj. budynek Nr 2 – sala konferencyjna OSP.
    11. Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
    12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Nie dotyczy.
    13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    14. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Czesław Mazur ( Tel. 041- 254 89 75 )
    Łączna, 2009.09.21


    Data wprowadzenia: 2009-09-21 1150
    Data upublicznienia: 2009-09-21
    Art. czytany: 1406 razy

    » Dokumentacja techniczna cz.1 - rozmiar: 1353288 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.10 - rozmiar: 518902 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.11 - rozmiar: 533946 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.12 - rozmiar: 532072 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.13 - rozmiar: 493055 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.14 - rozmiar: 506579 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.15 - rozmiar: 430358 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.16 - rozmiar: 385375 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.17 - rozmiar: bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.18 - rozmiar: 1451161 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.19 - rozmiar: 1523164 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.2 - rozmiar: 5656521 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.20 - rozmiar: 665701 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.21 - rozmiar: 6585115 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.22 - rozmiar: 1445974 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.3 - rozmiar: 9028526 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.4 - rozmiar: 896746 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.5 - rozmiar: 794949 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.6 - rozmiar: 568353 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.7 - rozmiar: 472990 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.8 - rozmiar: 459704 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Dokumentacja techniczna cz.9 - rozmiar: 486107 bajtów
    Typ pliku: application/x-download
    » Formularz ofertowy - rozmiar: 31232 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 87040 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa - rozmiar: 78336 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna