|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2025
 |  |  |  | 
| Przetarg nieograniczony:„Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz wyposażenia” 
 171086-2025 Page 1/11
 2.1.4.
 2.1.2.
 2.1.1.
 2.1.
 1.1.
 See the notice on TED website171086-2025 - Procedura konkurencyjna
 Polska – Wozy strażackie – „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP
 Łączna oraz wyposażenia”
 OJ S 53/2025 17/03/2025
 Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
 Dostawy
 1. Nabywca
 Nabywca
 Oficjalna nazwa: Gmina Łączna
 E-mail: [email protected]
 Status prawny nabywcy: Instytucja regionalna
 Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
 2. Procedura
 Procedura
 Tytuł: „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz
 wyposażenia”
 Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
 dla jednostki OSP w Łącznej oraz wyposażenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2
 części: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w
 Łącznej Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad
 konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Część 2: Dostawa wyposażenia
 dla jednostki OSP w Łącznej 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2.
 Kamera termowizyjna– 1 sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w
 110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie
 USC-4– 1 sztuka.
 Identyfikator procedury: fb38c965-174b-4018-8f3c-82301ed6b702
 Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025
 Rodzaj procedury: Otwarta
 Procedura jest przyspieszona: nie
 Przeznaczenie
 Charakter zamówienia: Dostawy
 Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie
 Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
 Miejsce realizacji
 Adres pocztowy: Gmina Łączna
 Miejscowość: Łączna
 Kod pocztowy: 26-140
 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
 Kraj: Polska
 Informacje ogólne
 Podstawa prawna:
 Dyrektywa 2014/24/UE
 171086-2025 Page 2/11
 5.1.
 2.1.6.
 2.1.5.
 przetarg nieograniczony - Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu
 nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
 (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
 Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139
 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie
 dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w
 zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
 Warunki udzielenia zamówienia
 Warunki zgłoszenia:
 Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2
 Warunki zamówienia:
 Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2
 Podstawy wykluczenia
 Powody wykluczenia źródła: Uwaga
 Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania
 o udzielenie zamówienia: art.108 ust 1 pkt 6) ustawy PZP
 Korupcja: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
 Nadużycia: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
 Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: art.108 ust.1 pkt 1 lit h) i pkt 2 ustawy PZP
 Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: Art.
 108 ust.1 pkt 3
 Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: art. 108 ust 1 pkt 3 ustawy PZP
 Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: art. 108
 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt 4 i art. 108 ust 2 ustawy PZP
 Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: art. 108 ust 1
 pkt 5) ustawy PZP
 Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
 Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
 Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: art.
 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
 Udział w organizacji przestępczej: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
 5. Część zamówienia
 Część zamówienia: LOT-0001
 Tytuł: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w
 Łącznej
 Opis: Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad
 konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Podstawowe wymagania, jakie
 powinien spełniać oferowany samochód a) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać
 wymagania: - ustawy „Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20 czerwca 1997 r. z późniejszymi
 zmianami wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, - rozporządzenia Ministra Spraw
 Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów
 służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia,
 a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr
 143, poz. 1002, z późn. zm.), - rozporządzenie Ministrów: Spraw Wewnętrznych i
 Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019r. w
 sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji
 171086-2025 Page 3/11
 5.1.6.
 5.1.3.
 5.1.2.
 5.1.1.
 Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego,
 Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej,
 Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży
 pożarnej (Dz. U. z 2019r., poz. 594), - norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. b) Podwozie
 pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi przepisami
 krajowymi odnoszącymi się do prawa o ruchu drogowym. W przypadku, gdy przekroczone
 zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia wymagane jest świadectwo
 homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie
 zabudowy. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania
 odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych. c) Pojazd musi spełniać wymagania
 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w
 sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie
 zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do
 użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr 143, poz. 1002, z późn. zm.). Aktualne świadectwo
 dopuszczenia (CNBOP-PIB) dostarczone najpóźniej na dzień odbioru techniczno-
 jakościowego. Sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo
 dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i
 Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu
 bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad
 wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Aktualne świadectwa dopuszczenia
 na sprzęt, dostarczone najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu
 zamówienia. d) Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży
 Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z
 dnia 09 marca 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w
 jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Numery operacyjne zostaną
 ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. e) Należy wykonać oznakowanie
 samochodu w uzgodnieniu z Zamawiającym dotyczące m.in. źródeł finasowania np. FEŚ.
 Oznakowanie winno być odporne na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych. Wzór
 i format zostaną ustalone po podpisaniu umowy, na etapie realizacji. Dodatkowo Wykonawca
 przekaże Zamawiającemu 3 szt. oznakowania zapasowego umożliwiającego samodzielne
 jego naklejenie. f) Rok produkcji pojazdu min. 2024.
 Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 1
 Przeznaczenie
 Charakter zamówienia: Dostawy
 Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie
 Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
 Miejsce realizacji
 Adres pocztowy: Gmina Łączna
 Miejscowość: Łączna
 Kod pocztowy: 26-140
 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
 Kraj: Polska
 Szacowany okres obowiązywania
 Okres obowiązywania: 30 Dni
 Informacje ogólne
 Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
 Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
 171086-2025 Page 4/11
 5.1.10.
 5.1.9.
 Informacje o funduszach Unii Europejskiej
 Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)
 Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego
 Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na
 lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5.
 Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym.
 Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
 Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu
 składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym
 upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu
 potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego
 samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą
 następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 1: a) Szczegółowy opis
 oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na
 jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego samochodu z minimalnymi
 wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7a do SWZ. Zamawiający nie
 przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art.
 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
 środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
 części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
 Kryteria kwalifikacji
 Źródła kryteriów wyboru: Uwaga
 Kryterium: Referencje dotyczące określonych dostaw
 Opis: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć a) wykaz dostaw wykonanych w
 okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
 dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostaw zostały
 wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
 dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli
 wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
 oświadczenie Wykonawcy: Dla części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
 Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: • minimum jedną dostawę fabrycznie nowego
 samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości minimum 600 000,00 zł brutto.
 Kryteria udzielenia zamówienia
 :Kryterium
 :Rodzaj Cena
 Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100
 pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą
 przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
 Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
 koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
 :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
 Kryterium udzielenia - Liczba: 60
 :Kryterium
 :Rodzaj Jakość
 171086-2025 Page 5/11
 5.1.12.
 5.1.11.
 Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na podwozie, podzespoły i zabudowę na okres: poniżej
 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36
 miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację
 należy podać w formularzu ofertowym.
 :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
 Kryterium udzielenia - Liczba: 20
 :Kryterium
 :Rodzaj Jakość
 Opis: Pojemność zbiornika na wodę (Z) – waga 20% Za zaoferowanie zbiornika na wodę:
 poniżej 5000 litrów, oferta zostanie odrzucona • Pojemność 5000 litrów, wykonawca otrzyma –
 0 pkt • Pojemność 5500 litrów, wykonawca otrzyma – 10 pkt • Pojemność 6000 litrów i więcej,
 wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację należy podać w formularzu ofertowym.
 :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
 Kryterium udzielenia - Liczba: 20
 Dokumenty zamówienia
 Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
 Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
 Kanał komunikacji ad hoc:
 Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
 9ad6-1f409782867b
 Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-
 4c2c-9ad6-1f409782867b
 Warunki udzielenia zamówienia
 Warunki zgłoszenia:
 Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
 Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
 Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
 Katalog elektroniczny: Niedozwolone
 Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
 pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
 Oferty wariantowe: Niedozwolone
 Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
 Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty
 wadium w wysokości: Część 1: 15 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
 składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z
 wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
 Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1)
 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
 Informacje na temat publicznego otwarcia:
 Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1)
 Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
 9ad6-1f409782867b
 Warunki zamówienia:
 Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
 171086-2025 Page 6/11
 5.1.16.
 5.1.15.
 Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności
 określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany
 zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
 Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
 Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
 Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
 Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy.
 Techniki
 Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
 Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
 Aukcja elektroniczna: nie
 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
 Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
 Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale
 przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
 interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść
 szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony
 prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
 ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom
 wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
 Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
 Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
 postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do
 której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa
 Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
 wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
 tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni
 od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
 dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni
 od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
 wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
 elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
 stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
 określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w
 terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
 było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na
 orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
 p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W
 postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
 ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
 niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w
 Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11.
 Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
 orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
 p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
 pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
 171086-2025 Page 7/11
 5.1.6.
 5.1.3.
 5.1.2.
 5.1.1.
 5.1.
 pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z
 aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia
 jej otrzymania.
 Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
 Izba Odwoławcza
 Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna
 Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna
 Część zamówienia: LOT-0002
 Tytuł: Część 2: Dostawa wyposażenia dla jednostki OSP w Łącznej
 Opis: 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2. Kamera termowizyjna– 1
 sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w 110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał
 przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie USC-4– 1 sztuka.
 Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 2
 Przeznaczenie
 Charakter zamówienia: Dostawy
 Główna klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
 Miejsce realizacji
 Adres pocztowy: Gmina Łączna
 Miejscowość: Łączna
 Kod pocztowy: 26-140
 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
 Kraj: Polska
 Szacowany okres obowiązywania
 Okres obowiązywania: 30 Dni
 Informacje ogólne
 Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
 Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
 Informacje o funduszach Unii Europejskiej
 Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)
 Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego
 Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na
 lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5.
 Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym.
 Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
 Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu
 składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym
 upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu
 potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego
 samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą
 następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 2: b) Szczegółowy opis
 oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na
 jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego wyposażenia z minimalnymi
 wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7b do SWZ. Zamawiający nie
 przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art.
 171086-2025 Page 8/11
 5.1.12.
 5.1.11.
 5.1.10.
 5.1.9.
 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
 środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
 części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
 Kryteria kwalifikacji
 Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
 Kryteria udzielenia zamówienia
 :Kryterium
 :Rodzaj Cena
 Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100
 pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą
 przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
 Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
 koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
 :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
 Kryterium udzielenia - Liczba: 60
 :Kryterium
 :Rodzaj Jakość
 Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na wyposażenie na okres: poniżej 24 miesięcy, oferta
 zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36 miesięcy, wykonawca
 otrzyma – 20 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 40 pkt Informację należy podać w
 formularzu ofertowym.
 :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
 Kryterium udzielenia - Liczba: 40
 Dokumenty zamówienia
 Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
 Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
 Kanał komunikacji ad hoc:
 Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
 9ad6-1f409782867b
 Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-
 4c2c-9ad6-1f409782867b
 Warunki udzielenia zamówienia
 Warunki zgłoszenia:
 Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
 Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
 Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
 Katalog elektroniczny: Niedozwolone
 Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
 pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
 Oferty wariantowe: Niedozwolone
 Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
 Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1)
 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
 Informacje na temat publicznego otwarcia:
 Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1)
 171086-2025 Page 9/11
 5.1.16.
 5.1.15.
 Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
 9ad6-1f409782867b
 Warunki zamówienia:
 Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
 Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności
 określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany
 zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
 Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
 Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
 Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
 Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy.
 Techniki
 Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
 Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
 Aukcja elektroniczna: nie
 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
 Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
 Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale
 przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
 interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść
 szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony
 prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
 ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom
 wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
 Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
 Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
 postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do
 której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa
 Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
 wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
 tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni
 od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
 dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni
 od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
 wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
 elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
 stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
 określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w
 terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
 było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na
 orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
 p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W
 postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
 ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
 niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w
 Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11.
 Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
 orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
 171086-2025 Page 10/11
 8.1.
 8.1.
 8.1.
 p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
 pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
 pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z
 aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia
 jej otrzymania.
 Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
 Izba Odwoławcza
 Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna
 Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna
 8. Organizacje
 ORG-0020
 Oficjalna nazwa: Gmina Łączna
 Numer rejestracyjny: REGON: 291010180
 Adres pocztowy: Gmina Łączna Czerwona Górka 1B
 Miejscowość: Łączna
 Kod pocztowy: 26-140
 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
 Kraj: Polska
 Punkt kontaktowy: Gmina Łączna
 E-mail: [email protected]
 Telefon: +48412548960
 Adres strony internetowej: https://www.laczna.pl/
 Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl
 Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl
 Role tej organizacji:
 Nabywca
 Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
 Organizacja rozpatrująca oferty
 ORG-0021
 Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
 Numer rejestracyjny: NIP 5262239325
 Adres pocztowy: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a
 Miejscowość: Warszawa
 Kod pocztowy: 02-676
 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
 Kraj: Polska
 Punkt kontaktowy: Krajowa Izba Odwoławcza
 E-mail: [email protected]
 Telefon: +48224587840
 Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
 Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio
 Role tej organizacji:
 Organ odwoławczy
 Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
 ORG-0000
 Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
 
 
 Data wprowadzenia: 2025-03-17 1046
 Data upublicznienia: 2025-03-17
 Art. czytany: 830 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |