|
|
|
|
Przetargi 2025
|
|
Przetarg nieograniczony:„Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz wyposażenia”
171086-2025 Page 1/11
2.1.4.
2.1.2.
2.1.1.
2.1.
1.1.
See the notice on TED website171086-2025 - Procedura konkurencyjna
Polska – Wozy strażackie – „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP
Łączna oraz wyposażenia”
OJ S 53/2025 17/03/2025
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
Nabywca
Oficjalna nazwa: Gmina Łączna
E-mail: [email protected]
Status prawny nabywcy: Instytucja regionalna
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
2. Procedura
Procedura
Tytuł: „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz
wyposażenia”
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
dla jednostki OSP w Łącznej oraz wyposażenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2
części: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w
Łącznej Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad
konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Część 2: Dostawa wyposażenia
dla jednostki OSP w Łącznej 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2.
Kamera termowizyjna– 1 sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w
110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie
USC-4– 1 sztuka.
Identyfikator procedury: fb38c965-174b-4018-8f3c-82301ed6b702
Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Gmina Łączna
Miejscowość: Łączna
Kod pocztowy: 26-140
Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
Kraj: Polska
Informacje ogólne
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
171086-2025 Page 2/11
5.1.
2.1.6.
2.1.5.
przetarg nieograniczony - Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139
ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie
dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w
zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2
Warunki zamówienia:
Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2
Podstawy wykluczenia
Powody wykluczenia źródła: Uwaga
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia: art.108 ust 1 pkt 6) ustawy PZP
Korupcja: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
Nadużycia: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: art.108 ust.1 pkt 1 lit h) i pkt 2 ustawy PZP
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: Art.
108 ust.1 pkt 3
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: art. 108 ust 1 pkt 3 ustawy PZP
Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: art. 108
ust. 1 pkt 1 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt 4 i art. 108 ust 2 ustawy PZP
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: art. 108 ust 1
pkt 5) ustawy PZP
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: art.
108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
Udział w organizacji przestępczej: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
5. Część zamówienia
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w
Łącznej
Opis: Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad
konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Podstawowe wymagania, jakie
powinien spełniać oferowany samochód a) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać
wymagania: - ustawy „Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20 czerwca 1997 r. z późniejszymi
zmianami wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, - rozporządzenia Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów
służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia,
a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr
143, poz. 1002, z późn. zm.), - rozporządzenie Ministrów: Spraw Wewnętrznych i
Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019r. w
sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji
171086-2025 Page 3/11
5.1.6.
5.1.3.
5.1.2.
5.1.1.
Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego,
Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej,
Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży
pożarnej (Dz. U. z 2019r., poz. 594), - norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. b) Podwozie
pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi przepisami
krajowymi odnoszącymi się do prawa o ruchu drogowym. W przypadku, gdy przekroczone
zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia wymagane jest świadectwo
homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie
zabudowy. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania
odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych. c) Pojazd musi spełniać wymagania
rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w
sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie
zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do
użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr 143, poz. 1002, z późn. zm.). Aktualne świadectwo
dopuszczenia (CNBOP-PIB) dostarczone najpóźniej na dzień odbioru techniczno-
jakościowego. Sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo
dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu
bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad
wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Aktualne świadectwa dopuszczenia
na sprzęt, dostarczone najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu
zamówienia. d) Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży
Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z
dnia 09 marca 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w
jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Numery operacyjne zostaną
ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. e) Należy wykonać oznakowanie
samochodu w uzgodnieniu z Zamawiającym dotyczące m.in. źródeł finasowania np. FEŚ.
Oznakowanie winno być odporne na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych. Wzór
i format zostaną ustalone po podpisaniu umowy, na etapie realizacji. Dodatkowo Wykonawca
przekaże Zamawiającemu 3 szt. oznakowania zapasowego umożliwiającego samodzielne
jego naklejenie. f) Rok produkcji pojazdu min. 2024.
Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 1
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Gmina Łączna
Miejscowość: Łączna
Kod pocztowy: 26-140
Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
Kraj: Polska
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 30 Dni
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
171086-2025 Page 4/11
5.1.10.
5.1.9.
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)
Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na
lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5.
Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym.
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu
składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym
upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego
samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą
następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 1: a) Szczegółowy opis
oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na
jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego samochodu z minimalnymi
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7a do SWZ. Zamawiający nie
przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art.
257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Uwaga
Kryterium: Referencje dotyczące określonych dostaw
Opis: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć a) wykaz dostaw wykonanych w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostaw zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy: Dla części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: • minimum jedną dostawę fabrycznie nowego
samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości minimum 600 000,00 zł brutto.
Kryteria udzielenia zamówienia
:Kryterium
:Rodzaj Cena
Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100
pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą
przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
:Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 60
:Kryterium
:Rodzaj Jakość
171086-2025 Page 5/11
5.1.12.
5.1.11.
Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na podwozie, podzespoły i zabudowę na okres: poniżej
24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36
miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację
należy podać w formularzu ofertowym.
:Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 20
:Kryterium
:Rodzaj Jakość
Opis: Pojemność zbiornika na wodę (Z) – waga 20% Za zaoferowanie zbiornika na wodę:
poniżej 5000 litrów, oferta zostanie odrzucona • Pojemność 5000 litrów, wykonawca otrzyma –
0 pkt • Pojemność 5500 litrów, wykonawca otrzyma – 10 pkt • Pojemność 6000 litrów i więcej,
wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację należy podać w formularzu ofertowym.
:Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 20
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
9ad6-1f409782867b
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-
4c2c-9ad6-1f409782867b
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty
wadium w wysokości: Część 1: 15 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z
wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1)
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
9ad6-1f409782867b
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
171086-2025 Page 6/11
5.1.16.
5.1.15.
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności
określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany
zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale
przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony
prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom
wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do
której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa
Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni
od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni
od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w
terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na
orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W
postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w
Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
171086-2025 Page 7/11
5.1.6.
5.1.3.
5.1.2.
5.1.1.
5.1.
pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z
aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia
jej otrzymania.
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna
Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część 2: Dostawa wyposażenia dla jednostki OSP w Łącznej
Opis: 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2. Kamera termowizyjna– 1
sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w 110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał
przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie USC-4– 1 sztuka.
Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 2
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Gmina Łączna
Miejscowość: Łączna
Kod pocztowy: 26-140
Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
Kraj: Polska
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 30 Dni
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)
Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na
lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5.
Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym.
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu
składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym
upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego
samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą
następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 2: b) Szczegółowy opis
oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na
jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego wyposażenia z minimalnymi
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7b do SWZ. Zamawiający nie
przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art.
171086-2025 Page 8/11
5.1.12.
5.1.11.
5.1.10.
5.1.9.
257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
Kryteria udzielenia zamówienia
:Kryterium
:Rodzaj Cena
Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100
pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą
przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
:Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 60
:Kryterium
:Rodzaj Jakość
Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na wyposażenie na okres: poniżej 24 miesięcy, oferta
zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36 miesięcy, wykonawca
otrzyma – 20 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 40 pkt Informację należy podać w
formularzu ofertowym.
:Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 40
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
9ad6-1f409782867b
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-
4c2c-9ad6-1f409782867b
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1)
171086-2025 Page 9/11
5.1.16.
5.1.15.
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
9ad6-1f409782867b
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności
określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany
zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale
przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony
prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom
wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do
której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa
Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni
od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni
od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w
terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na
orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W
postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w
Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
171086-2025 Page 10/11
8.1.
8.1.
8.1.
p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z
aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia
jej otrzymania.
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna
Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna
8. Organizacje
ORG-0020
Oficjalna nazwa: Gmina Łączna
Numer rejestracyjny: REGON: 291010180
Adres pocztowy: Gmina Łączna Czerwona Górka 1B
Miejscowość: Łączna
Kod pocztowy: 26-140
Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Gmina Łączna
E-mail: [email protected]
Telefon: +48412548960
Adres strony internetowej: https://www.laczna.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
ORG-0021
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: NIP 5262239325
Adres pocztowy: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Krajowa Izba Odwoławcza
E-mail: [email protected]
Telefon: +48224587840
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
ORG-0000
Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
Data wprowadzenia: 2025-03-17 1046 Data upublicznienia: 2025-03-17 Art. czytany: 297 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|