|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2013r.
 |  |  |  | 
| Przetarg nieograniczony na dowóz dzieci 
 SPECYFIKACJA
 ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
 
 
 
 Gmina Łączna zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci .
 
 1.	Zamawiający :    	Gmina Łączna
 Kamionki 60.
 26-140 Łączna
 woj. Świętokrzyskie
 tel. 0-41 2548 960
 strona internetowa BIP: http:/uglaczna.bip.doc.pl
 2.	Wybór trybu  : 	przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 ustawy - Prawo zamówień
 publicznych o wartości poniżej 200.000 euro
 
 3.	Przedmiot zamówienia : 	dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej,
 oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe
 w roku szkolnym 2013/2014.
 
 
 Zamawiający przyjmuje, że dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z poniżej opracowanymi trasami:
 
 Trasa I.  Zagórze – Zaskale – Gimnazjum i powrót tą samą trasą
 ( I autobus 50 miejsc siedzących)
 
 (kurs 1.)
 Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. IV-VI i gimnazjalnych do szkoły na godz. 7.30 oraz odwóz dzieci tą samą trasą rozpoczynając od Gimnazjum w godz.13.00 – 15.00.
 Planuje się odjazd ok. godz. 7.00 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym).
 (kurs 2.)
 Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. 0-III do szkoły na godz. 8.20 oraz odwóz dzieci tą samą trasą w godz.13.00 – 14.00.
 Planuje się odjazd ok. godz. 7.50 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym).
 
 Trasa II. Klonów (szkoła ) – Jęgrzna - Gózd (szkoła) – Zalezianka – Wystepa – Kamionki
 Gimnazjum ( II autobus 55 miejsc siedzących )
 
 A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I – III Gimnazjum i IV-VI SP do szkoły ( nowo wybudowany kompleks w Kamionkach) na godz. 7.30 (odjazd z Klonowa ok. godz.6.50 ) oraz
 
 B/ dwa odwozy dzieci z Gimnazjum i SP ok. 13.00 - 15.00 do Klonowa przez Zaleziankę, Występę, Gózd oraz drugi kurs z Gimnazjum do Klonowa przez Gózd , Jęgrzną.
 
 Trasa III.  Klonów (Budy i Kolonia) – Gózd - Łączna – Osełków - Szkoła w Łącznej  ( BUS ok. 30 miejsc siedzących )
 
 A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I – III Gimnazjum z Jęgrznej ( ok. godz. 6.50 )
 i Gozdu do Gimnazjum w Kamionkach ( nowo wybudowany kompleks ) oraz
 drugi przywóz dzieci 0-III z Klonowa (Budy, Kolonia ok. godz. 7.25 ) przez SP Gózd – Stawik – Osełków do SP w Łącznej ( nowo wybudowany kompleks ) na godz. 8.20.
 
 B/ dwa odwozy : pierwszy dzieci 0-III do Klonowa (ok. godz. 13.00 ) przez Osełków, Stawik i SP Gózd  oraz drugi kurs ( ok. godz. 14.00 – 15.00) z I-III Gimnazjum do Zalezianki.
 
 
 
 4.	Termin wykonania zamówienia:
 
 a)	Termin realizacji usługi : rok szkolny 2013/2014 tj. od dnia 02.09.2013r. do dnia 27.06.2014r.
 b)	Dowóz dzieci będzie się odbywał tylko w dni nauki szkolnej  z wyłączeniem przerwy świątecznej (23 - 31 grudzień 2013r.) ferii zimowych (03 -16.02.2014r.), wiosennej przerwy świątecznej (17 - 22.04.2014r.).
 
 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność    z oryginałem przez Wykonawcę :
 1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 2)	aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 3)	aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 4)   oświadczenie o nie wykluczeniu na mocy  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) – załącznik 2a.
 5)   z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik Nr 2 b do SIWZ)
 6. Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia
 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) zał.2.
 - wykaz sprzętu do przewozu dzieci ( posiadanej bazy transportowej );
 - wykaz osób (kierowców) i dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć
 w  wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane Prawem.
 
 Ocena spełnienia warunków:
 Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.
 
 7. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami:
 Zamawiający przewiduje możliwość  porozumiewania się z Wykonawcami telefonicznie / 0-41 2548 961/, faxem: /0- 41 2548 977/, drogą elektroniczną: [email protected] .
 
 8.	Wymagania dotyczące wadium:
 W warunkach przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.
 
 
 
 9.	Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 Bieg tego terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
 
 10.	Opis sposobu przygotowania ofert:
 	ofertę należy złożyć na „formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji,
 	oferta winna zawierać w formie załączników wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 i 6,
 	oferta oraz wszystkie załączniki powinny być spięte lub zszyte,  napisane w języku polskim, czytelnie oraz podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wszelkie skreślenia winny być zaparafowane przez osobę uprawnioną,
 	oferta powinna zawierać wartość netto oraz brutto – wyrażoną w PLN,
 	Wykonawca winien złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
 	Ofertę należy składać w dwóch kopertach:
 - wewnętrzna opisana adresem oferenta;
 - zewnętrzna z hasłem: „Przetarg na dowóz dzieci do szkół w Gminie Łączna”
 	dokumenty powinny być złożone w kopercie wewnętrznej.
 
 11.	Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
 - oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Łączna w terminie do dnia
 25 lipca 2013r. do godz. 12.00 (oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania i uznane za nieważne).
 - otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2013r. o godz. 12.15 w Urzędzie Gminy Łączna budynek Nr 1, pokój Nr 2.
 
 12.	Sposób obliczania ceny:
 1. W cenę należy wliczyć wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia.
 2. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
 Nie   prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
 3. Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.
 
 13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, znaczenie
 kryteriów i sposób oceny ofert.
 
 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
 
 - cena  - 100 pkt.,
 
 2. Ocena ofert zostanie dokonana według następujących zasad:
 
 oferowana cena najniższa
 Wartość punktowa oferty = -------------------------------------------   x  100 pkt.
 cena badanej oferty
 
 Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów.
 Ocenie będą podlegały tylko oferty zgodne ze SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień
 publicznych.
 
 
 14.	Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po   wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
 
 1)	Otwarcie ofert jest jawne.
 2)	Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 3)	Przy otwieraniu ofert podaje się nazwy (firmy) i adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, warunków płatności zawartych w ofertach.
 4)	Informacje o których mowa w pkt. 2, doręcza się oferentom, którzy nie byli obecni przy otwieraniu ofert, na ich wniosek.
 5)	W toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od oferenta udzielenia wyjaśnień dotyczącej treści złożonej przez niego oferty.
 6)	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie „prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004 r., z późniejszymi zmianami, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą.
 
 15.	 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 
 16.	Istotne postanowienia umowy:
 a) Treść planowanej do zawarcia umowy stanowi załącznik Nr 3 do
 niniejszej specyfikacji,
 b) Zamawiający zapewnia dzieciom opiekunów w czasie dowozu,
 
 c)  Od oferenta wymaga się aby dowóz realizowany był autobusami z liczbą
 miejsc siedzących odpowiednio co najmniej 50 i 55 i busem z ilością miejsc siedzących
 co najmniej 30.
 
 d) Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
 - gdy  ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu ilość kursów Zamawiający dopuszcza
 możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego;
 
 17. Rodzaj rozliczenia walutowego:
 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą jedynie w walucie PLN. – złotych polskich.
 Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
 
 18. Ochrona prawna Wykonawcy:
 Wykonawcy w toku postępowania przysługuje ochrona prawna określona w dziale VI
 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Środki ochrony prawnej' oraz przepisy Kodeksu
 cywilnego.
 
 Do spraw nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych
 ( Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
 
 
 
 Łączna, dn. 15 lipca 2013r.
 
 ZATWIERDZAM
 
 ............................................
 (  Wójt Gminy Łączna )
 
 Opracował:
 Mirosław Kopytek
 Sekretarz Gminy
 
 
 Załączniki :
 1.	Formularz ofertowy
 2.	Druki oświadczeń Wykonawcy
 3.	Projekt umowy
 
 
 Załącznik Nr 1.
 
 ………..………. dn. ……………..
 ...............................................
 (nazwa, adres, telefon, Regon Wykonawcy)
 
 FORMULARZ OFERTOWY
 
 Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci do szkoły z dnia 15 lipca 2013r. na dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej i Szkoły Podstawowej  w Goździe
 w r. szk. 2013/2014 informujemy, że:
 
 
 Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia objętego ogłoszeniem zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w cenie ofertowej :
 
 ......................... zł/dzień  x 190 dni nauki szkolnej = ………………………………. zł OGÓŁEM
 
 z OGÓŁEM podatek vat ......... % w wysokości ......................... zł
 
 Łącznie oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto :  .................. zł
 
 (słownie zł: .........................................................................................................................)
 
 Termin wykonania zamówienia …………….…..………..…… Warunki płatności………………………
 
 
 1.	Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
 2.	Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą na czas wskazany
 w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
 3.	Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany.
 4.	Nasza oferta zawiera ............ stron.
 
 
 
 
 
 
 .................................................................
 (pieczęć i podpisy osób uprawnionych
 do składania oświadczeń  woli w imieniu Wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik Nr 2.
 
 ................................., dnia ................
 .............................................
 / pieczęć Wykonawcy /
 
 
 
 
 O Ś W I A D C Z E N I E
 
 
 
 Niniejszym, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
 publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), oświadczamy,  co następuje:
 
 1.    Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
 Przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
 
 2. 		Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie.
 
 3. Dysponujemy potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 
 4.    Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
 zamówienia.
 
 
 
 
 
 
 Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
 
 ……………..……………………….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik Nr 2a.
 
 ................................., dnia ................
 .............................................
 / pieczęć Wykonawcy /
 
 
 
 
 
 
 
 O Ś W I A D C Z E N I E
 
 
 
 Niniejszym, oświadczamy, że :
 Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
 24 ust. 1 – 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759
 z późn. zm.).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
 
 ……………..……………………….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik Nr 2b.
 
 -----------------------------------------------------
 Część A
 ..........................................
 nazwa firmy
 
 
 Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej *
 
 Niniejszym oświadczam, że nie należę do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm).*
 
 
 Data....................................					........................................................
 Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
 do występowania w imieniu Wykonawcy
 
 
 
 
 
 -----------------------------------------------------
 Część B
 
 ..........................................
 nazwa firmy
 
 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 *
 
 Niniejszym oświadczam, że należę do grupy kapitałowej w związku z czym podaję listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm).
 
 1. …………………………………………………………………………………………………..
 2. …………………………………………………………………………………………………..
 3. …………………………………………………………………………………………………..
 Data....................................					........................................................
 Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
 do występowania w imieniu Wykonawcy
 
 Załącznik Nr 3
 
 U M O W A   NR  …/08/2013
 
 zawarta w dniu … sierpnia 2013 roku  w Łącznej  pomiędzy Gminą Łączna, reprezentowaną przez  :
 
 mgr inż. Romualda Kowalińskiego  	– Wójta Gminy
 przy kontrasygnacie : Alicji Miernik	– Skarbnika Gminy
 zwanym dalej „Usługobiorcą”,
 
 a firmą:
 
 …………………………………………………
 
 …………………………………………………
 
 reprezentowaną przez :
 
 …………………………………………..…….
 
 …………………………………………………
 
 zwanym dalej „Usługodawcą” o treści następującej :
 
 
 
 § 1.
 
 1 .  Zgodnie z postępowaniem przeprowadzonym przez Zamawiającego w trybie
 Przetargu nieograniczonego z dnia 15 lipca 2013r. Usługodawca przyjmuje do
 wykonania dowóz dzieci z terenu Gminy Łączna wg tras zgodnie z
 załącznikiem do umowy.
 2.   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz przyjęta oferta stanowią
 integralną część umowy.
 3.   Usługi przewozowe muszą być świadczone w kursach z pierwszeństwem
 przejazdu dla uczniów - na podstawie biletów miesięcznych szkolnych.
 4.   W/w bilety są ważne na trasach przez całą dobę we wszystkie dni nauki szkolnej.
 5.   Wykaz wszystkich dowożonych uczniów przedłożą dyrektorzy szkół do dnia
 16 września 2013r.
 
 § 2.
 
 1.	Wykonanie usługi przez Usługodawcę nastąpi przez dowóz dzieci z terenu Gminy Łączna  do Zespołu Szkół w Łącznej  oraz  do Szkoły Podstawowej w Goździe w terminie od 02.09.2013r. do 27.06.2014r. we wszystkie dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerwy świątecznej (23-31 grudzień 2013r.), ferii zimowych (03 -16.02.2014r.), wiosennej przerwy świątecznej (17 - 22.04.2014r.) na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 2.	Od Usługodawcy wymaga się aby dowóz realizowany był dwoma autobusami, z których każdy posiadał będzie odpowiednio co najmniej 55 i 50 miejsc siedzących i busem o co najmniej 30 miejscach siedzących.
 
 § 3.
 
 1.	Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie brutto tj. z podatkiem VAT w następującej wysokości - za każdy dzień zrealizowanej usługi tj. przewozu uczniów w obie strony, wynikającej z przyjętej oferty :
 
 …………. zł   / słownie : …………………………………………….
 
 2.	Usługodawca gwarantuje Usługobiorcy niezmienność wynagrodzenia określonego w pkt 1 do końca trwania niniejszej umowy.
 
 § 4.
 
 1.	Wynagrodzenie płatne będzie przelewem z dołu w okresach miesięcznych w terminie 14 dni od daty złożenia przez Usługodawcę faktury.
 2.	Usługodawca załączy do faktury harmonogramy wykonanych przejazdów potwierdzone przez dyrektora Zespołu Szkół w Łącznej i dyrektora Szkoły w Goździe (w/w harmonogramy stanowią załącznik nr 2 do umowy/.
 3.	W przypadku zalegania z zapłatą wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 przez Usługobiorcę za dwa kolejne miesiące ponad umowny termin płatności  - Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn będących po stronie Usługobiorcy.
 
 § 5.
 
 1.	W razie nie wykonania lub nienależytego  wykonania umowy Usługodawca zobowiązuje się zapłacić Usługobiorcy kary umowne w wysokości 10% miesięcznego wynagrodzenia za każdy dzień niewykonywania lub nienależytego wykonania umowy.
 2.	Usługodawca zobowiązuje się  w  przypadku awarii autobusu lub innych nieprzewidzianych okoliczności wykonać niezwłocznie, na własny koszt usługę zastępczą, aby dowóz i odwóz  dzieci mógł się odbywać terminowo.
 3.	Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych.
 
 § 6.
 
 1.	Usługobiorcy przysługuje – niezależnie od kar umownych, prawo  rozwiązania niniejszej umowy bez wypowiedzenia w przypadku dwukrotnego niewykonania lub nienależytego wykonania swoich obowiązków przez Usługodawcę.
 2.	Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy  za 3-miesięcznym wypowiedzeniem dokonanym na piśmie na koniec miesiąca kalendarzowego.
 
 § 7.
 
 1.	Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności .
 2.	We wszystkich sprawach nieuregulowanych w treści niniejszej umowy stosuje się odpowiednie przepisy  Kodeksu Cywilnego.
 3.	Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszej umowy, po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej, strony  poddają rozstrzygnięciu przez  właściwy sąd.
 4.	Umowa niniejsza sporządzona zostaje i  podpisana w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa egz. dla każdej ze stron.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 .................................................                             ...................................................
 USŁUGODAWCA                                                  USŁUGOBIORCA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załączniki :
 1.	Układ tras i przystanków,
 2.	Harmonogramy wykonanych przejazdów.
 
 
 Załącznik nr 1
 do umowy.
 
 UKŁAD TRAS I PRZYSTANKÓW :
 
 Dotyczy dowozu dzieci z terenu Gminy Łączna do Zespołu Szkół  w Łącznej i Szkoły w Goździe
 
 Nr trasy
 Trasa przejazdu
 Długość trasy (km)*
 Ilość przystanków
 
 I	Zagórze I
 Zagórze II
 Zagórze III
 Zaskale I
 Zaskale II
 Podzagnańszcze
 Kamionki (GIMNAZJUM)
 
 45,0
 
 28
 
 * Długość trasy podana w obie strony / dwa przywozy,  dwa odwozy co drugi dzień i
 naprzemian  trzy odwozy co drugi dzień  /.
 Przystanki liczone w obie strony.
 
 
 Nr trasy
 Trasa przejazdu
 Długość trasy (km)**
 Ilość przystanków
 
 Klonów (Szkoła)
 Jęgrzna (Zaciszowice przy E-7)
 Gózd I (Szkoła)
 Gózd II ( dla BUS przed Galerówką )
 II	Zalezianka I
 Zalezianka II
 Zalezianka III
 Zalezianka IV (przy Występie)
 Kamionki (Gimnazjum)	  66,0	      27
 
 * *Długość trasy podana w obie strony /jeden  przywóz i dwa  odwozy  dzieci/.
 Przystanki liczone w obie strony .
 
 
 Nr trasy
 Trasa przejazdu
 Długość trasy (km)***
 Ilość przystanków
 
 
 III	Jęgrzna
 Gimnazjum (Kamionki 63)
 Klonów I (Budy)
 Klonów II(Szkoła)
 Klonów III (Kolonia)
 Gózd (Szkoła)
 Osełków - Stawik
 Kamionki (SP Łączna)
 + Zalezianka ( po południu)
 
 80,0
 
 24
 
 *** Długość trasy podana w obie strony / dwa przywozy (1kurs z Klonowa i 1kurs z Jęgrznej)
 i dwa  odwozy dzieci (do Klonowa i do Zalezianki) /.
 Przystanki liczone w obie strony.
 
 
 
 
 
 Ogólna charakterystyka dowozu
 
 
 
 
 
 
 Trasa I – 95 uczniów
 Trasa II – 58 uczniów
 Trasa III – 49 uczniów
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik nr 2
 do umowy.
 ………………………..
 Pieczęć szkoły                              HARMONOGRAM
 wykonanych przejazdów zgodnie z umową nr  ………../2013 z dnia ……..2013r.
 
 …………………………  -  …………..
 Miesiąc                                 Rok
 
 Dzień miesiąca	Potwierdzony własnoręcznym podpisem dyrektora fakt świadczenia usługi	uwagi
 ZS w Łącznej 	SP Gózd
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2013-07-15 1557
 Data upublicznienia: 2013-07-15
 Art. czytany: 4134 razy
 
 
 |  |  | » SIWZ - rozmiar: 191488 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Ewa Wawrzeńczyk
 |  | Rejestr zmian: |  |  |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |