|  | 
|  |  |  |  |  |  | Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
 Przetargi
 |  |  |  | 
| ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3  na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring 
 Łączna, 09.06.2017r.
 
 
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3
 
 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
 należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.
 
 I.	ZAMAWIAJĄCY:
 I.1  Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie
 Tel. 41 2548465 e-mail [email protected]
 I.2   Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa
 
 
 
 II.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1  Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  zwraca się o przesłanie oferty na
 monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia
 należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.
 
 II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na:
 1.	Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna
 2.	Wykonanie instalacji TV terenu bazy
 3.	Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu.
 III.	Zakres rzeczowy
 Zakres rzeczowy postępowania obejmuje:
 a)	Wykonanie instalacji systemu alarmowego
 -   Montaż centrali alarmowej (16 wejść)          1 szt.
 -   Montaż manipulatora  LCD (w szafce)           2 szt.
 -   Montaż czujek ruchu  typ PIR                        15 szt.
 -   Montaż sygnalizatorów
 z własnym akumulatorem        	            2 szt.
 -  Montaż kontaktronu                                          2szt.
 -   Pozostałe materiały i urządzenia
 konieczne do prawidłowego
 działania instalacji alarmowej                          1 kpl.
 b)	Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów CCTV
 -  Montaż kamer cyfrowych TV    2mpx 2            2 szt.
 -  Montaż rejestratora z     	1 szt.  (Rejestrator czterokanałowy, nagrywanie
 W pętli archiwizacja danych minimum 30 dni)
 -   System zasilania                                                  1 kpl.  (z podtrzymaniem 12 godzin po zaniku napięcia)
 -   Pozostałe materiały i urządzenia
 konieczne do prawidłowego
 działania instalacji TV                         		 1 kpl.
 c)	Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce
 -  Wykonanie usługi monitorowania budynku
 -  Wykonanie usług serwisowych
 zamontowanych urządzeń
 
 
 W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu
 12 czerwca 2017 w godzinach 12.00 – 14.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465
 
 IV.	WYMAGANIA
 Wykonawca powinien posiadać
 
 1.	Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia.
 2.	Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA.
 3.	Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia.
 V.	OBOWIĄZKI WYKONAWCY
 
 Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:
 
 a) Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży,
 dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu,
 b) Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi,
 c) Monitorowanie mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna
 na terenie bazy    ZGK.
 d) Zapewnienie archiwizacji danych pochodzących z monitoringu.
 e) Zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną.
 f) Zapewnienie  interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne.
 g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu  mienia 24 h na dobę.
 h) Zapewnienie pojemność zapisu danych licząc wstecz minimum 1 m-c.
 i) Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania zamontowanych urządzeń wraz z prawami do licencji         umożliwiających podgląd wizyjny na komputerze PC Zamawiającego.
 j) Wszystkie instalacje i urządzenia będą stanowiły własność Zamawiającego.
 k) Wydzielenie dwóch stref monitorowania (osobna strefa dla pomieszczenia świetlicy).
 l) Zapewnienie przesyłu komunikatów z centrali SMS-ami na wskazane numery telefonów o naruszeniu stref, o braku zasilania, o sabotażu i inne niezbędne do prawidłowego działania całego systemu.
 
 
 VI.	 Termin wykonania zamówienia.
 Wykonawca będzie realizował zamówienie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2018.
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia.
 
 Termin realizacji zamówienia:
 a)	Wykonanie instalacji systemu alarmowego  od podpisania umowy przez 10 dni kalendarzowych.
 b)	Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów od podpisania umowy przez 10 dni kalendarzowych.
 c)	Abonament i gotowość serwisowa od  zakończenia i odbioru powyższych instalacji do 30 czerwca 2018 r.
 
 
 VII.	KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE
 
 1.	Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto
 a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego        …………………………….. PLN
 b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV  …………………………….. PLN
 c) Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce    …………………………….. PLN
 
 RAZEM wartość netto   ……………………………… PLN
 Podatek VAT                  ……………………………… PLN
 Wartość oferty brutto   ………………………………  PLN
 
 Uwaga Miesięczna wartość abonamentu i gotowości serwisowej nie może przekroczyć   150,00 PLN brutto.
 
 2.	Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej (brutto),
 
 Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem:
 
 
 
 Kryterium 1:
 Najniższa cena
 -----------------------------------------------------------------------------------  x  100 = ilość punktów
 Cena oferowana
 
 
 VIII.	WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 
 1.	Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo
 lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu
 lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
 i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
 a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
 b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
 c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
 d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3)
 2.	Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy
 do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2)
 
 
 
 
 
 IX.	TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
 
 Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu biurze Zamawiającego:
 
 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej
 Łączna 115
 26-140 Łączna
 osobiście lub  pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 czerwca 2017 do godziny 11.00.
 
 Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie  z nazwą przedmiotu Zamówienia:
 
 „Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115  26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK”.
 
 
 
 X.	SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
 W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty:
 1.	Formularz cenowy oferty
 2.	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia.
 3.	Oświadczenie o braku powiązań.
 4.	Parafowany wzór umowy obowiązujący w firmie oferenta.
 
 XI  Termin podpisania umowy ustala się na 27.06.2017r.
 XII 	GWARANCJA
 
 Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie systemu alarmowego i instalacji TV za pomocą kamer na okres minimum 24 m-ce  licząc od dnia odbioru instalacji alarmowej i telewizyjnej.
 
 
 XIII 	POZOSTAŁE WARUNKI
 
 
 1.	Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy.
 2.	Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
 3.	Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest :
 
 Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu
 Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30
 Adres  e-mail: [email protected]
 
 
 XI.	ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:
 
 1.	Formularz cenowy oferty
 2.	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
 3.	Oświadczenie o braku powiązań
 
 
 mgr. inż. Walkowicz Marek
 …………………………………
 podpis
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik  Nr  1
 
 ..............................................
 pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta
 
 F O R M U L A R Z      O F E R T Y
 
 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
 należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.
 
 Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................
 
 działając w imieniu i na rzecz Oferenta
 
 .................................................................................................................................................................
 
 .................................................................................................................................................................
 pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta
 
 Wyliczenie ceny ofertowej
 a)Wykonanie instalacji systemu alarmowego   (netto)        …………………………….. PLN
 b)Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV (netto)    …………………………….. PLN
 c)Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce    (netto)   …………………………….. PLN
 
 RAZEM wartość (netto)   ……………………………… PLN
 Podatek VAT                  …………………………………. PLN
 Wartość oferty (brutto)   ……………………  PLN
 
 
 Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ....................... PLN.
 Termin płatności: …………………… dni
 1.	Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
 2.	Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń.
 
 
 Załączniki do Oferty:
 
 1. 	F O R M U L A R Z      O F E R T Y
 
 2.         OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 3.	OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ.
 
 4.	PARAFOWANY WZÓR UMOWY OBOWIĄZUJĄCY  W FIRMIE OFERENTA.
 
 
 
 Data ……………………….
 ..………………………………………………
 Pieczęć i podpis Wykonawcy
 
 Załącznik  Nr  2
 
 
 
 
 
 ………………………………………						     …….........................................
 (dane Oferenta)								miejscowość, data
 
 
 
 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 Dane Oferenta:....................................................................................................................
 
 Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności:
 1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 2. posiadam wiedzę i doświadczenie,
 3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
 
 Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
 
 
 
 
 .................................................................................
 podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych
 do reprezentowania Oferenta
 
 
 Załącznik nr 3
 
 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
 
 Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
 
 •	posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
 •	pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 •	pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
 
 
 .................................................................................
 Podpis/ pieczęć
 
 
 
 Treść w załączniku.
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2017-06-09 1341
 Data upublicznienia: 2017-06-09
 Art. czytany: 4691 razy
 
 
 |  |  | »  ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3  na monitoring systemu alarmowego  - rozmiar: 567691 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  |  Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |