(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE Ewa Wawrzeńczyk złożone po zatrudnieniu na stanowisku Sekretarza Gminy
» OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE Witold Mroczek złożone po powołaniu na stanowisko
» OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE Mirosław Skóra złożone w dniu odwołania ze stanowiska
» OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE Krzysztof Pastuszka za 2024 rok
» OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE Joanna Kopytek za 2024 rok
  • Przetargi
  • 2025
  • Przetarg nieograniczony:„Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz wyposażenia”

    171086-2025 Page 1/11
    2.1.4.
    2.1.2.
    2.1.1.
    2.1.
    1.1.
    See the notice on TED website171086-2025 - Procedura konkurencyjna
    Polska – Wozy strażackie – „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP
    Łączna oraz wyposażenia”
    OJ S 53/2025 17/03/2025
    Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
    Dostawy
    1. Nabywca
    Nabywca
    Oficjalna nazwa: Gmina Łączna
    E-mail: [email protected]
    Status prawny nabywcy: Instytucja regionalna
    Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
    2. Procedura
    Procedura
    Tytuł: „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz
    wyposażenia”
    Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
    dla jednostki OSP w Łącznej oraz wyposażenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2
    części: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w
    Łącznej Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad
    konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Część 2: Dostawa wyposażenia
    dla jednostki OSP w Łącznej 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2.
    Kamera termowizyjna– 1 sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w
    110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie
    USC-4– 1 sztuka.
    Identyfikator procedury: fb38c965-174b-4018-8f3c-82301ed6b702
    Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025
    Rodzaj procedury: Otwarta
    Procedura jest przyspieszona: nie
    Przeznaczenie
    Charakter zamówienia: Dostawy
    Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie
    Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
    Miejsce realizacji
    Adres pocztowy: Gmina Łączna
    Miejscowość: Łączna
    Kod pocztowy: 26-140
    Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
    Kraj: Polska
    Informacje ogólne
    Podstawa prawna:
    Dyrektywa 2014/24/UE
    171086-2025 Page 2/11
    5.1.
    2.1.6.
    2.1.5.
    przetarg nieograniczony - Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu
    nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
    Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139
    ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie
    dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w
    zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
    Warunki udzielenia zamówienia
    Warunki zgłoszenia:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2
    Warunki zamówienia:
    Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2
    Podstawy wykluczenia
    Powody wykluczenia źródła: Uwaga
    Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania
    o udzielenie zamówienia: art.108 ust 1 pkt 6) ustawy PZP
    Korupcja: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
    Nadużycia: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
    Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: art.108 ust.1 pkt 1 lit h) i pkt 2 ustawy PZP
    Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: Art.
    108 ust.1 pkt 3
    Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: art. 108 ust 1 pkt 3 ustawy PZP
    Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: art. 108
    ust. 1 pkt 1 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt 4 i art. 108 ust 2 ustawy PZP
    Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: art. 108 ust 1
    pkt 5) ustawy PZP
    Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
    Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
    Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: art.
    108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP
    Udział w organizacji przestępczej: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
    5. Część zamówienia
    Część zamówienia: LOT-0001
    Tytuł: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w
    Łącznej
    Opis: Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad
    konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Podstawowe wymagania, jakie
    powinien spełniać oferowany samochód a) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać
    wymagania: - ustawy „Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20 czerwca 1997 r. z późniejszymi
    zmianami wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, - rozporządzenia Ministra Spraw
    Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów
    służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia,
    a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr
    143, poz. 1002, z późn. zm.), - rozporządzenie Ministrów: Spraw Wewnętrznych i
    Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019r. w
    sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji
    171086-2025 Page 3/11
    5.1.6.
    5.1.3.
    5.1.2.
    5.1.1.
    Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego,
    Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej,
    Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży
    pożarnej (Dz. U. z 2019r., poz. 594), - norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. b) Podwozie
    pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi przepisami
    krajowymi odnoszącymi się do prawa o ruchu drogowym. W przypadku, gdy przekroczone
    zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia wymagane jest świadectwo
    homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie
    zabudowy. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania
    odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych. c) Pojazd musi spełniać wymagania
    rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w
    sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie
    zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do
    użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr 143, poz. 1002, z późn. zm.). Aktualne świadectwo
    dopuszczenia (CNBOP-PIB) dostarczone najpóźniej na dzień odbioru techniczno-
    jakościowego. Sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo
    dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i
    Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu
    bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad
    wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Aktualne świadectwa dopuszczenia
    na sprzęt, dostarczone najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu
    zamówienia. d) Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży
    Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z
    dnia 09 marca 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w
    jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Numery operacyjne zostaną
    ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. e) Należy wykonać oznakowanie
    samochodu w uzgodnieniu z Zamawiającym dotyczące m.in. źródeł finasowania np. FEŚ.
    Oznakowanie winno być odporne na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych. Wzór
    i format zostaną ustalone po podpisaniu umowy, na etapie realizacji. Dodatkowo Wykonawca
    przekaże Zamawiającemu 3 szt. oznakowania zapasowego umożliwiającego samodzielne
    jego naklejenie. f) Rok produkcji pojazdu min. 2024.
    Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 1
    Przeznaczenie
    Charakter zamówienia: Dostawy
    Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie
    Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
    Miejsce realizacji
    Adres pocztowy: Gmina Łączna
    Miejscowość: Łączna
    Kod pocztowy: 26-140
    Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
    Kraj: Polska
    Szacowany okres obowiązywania
    Okres obowiązywania: 30 Dni
    Informacje ogólne
    Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
    Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
    171086-2025 Page 4/11
    5.1.10.
    5.1.9.
    Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)
    Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego
    Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na
    lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5.
    Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym.
    Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
    Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu
    składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym
    upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu
    potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego
    samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą
    następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 1: a) Szczegółowy opis
    oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na
    jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego samochodu z minimalnymi
    wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7a do SWZ. Zamawiający nie
    przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art.
    257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
    środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
    części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
    Kryteria kwalifikacji
    Źródła kryteriów wyboru: Uwaga
    Kryterium: Referencje dotyczące określonych dostaw
    Opis: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć a) wykaz dostaw wykonanych w
    okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
    wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
    dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostaw zostały
    wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
    dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli
    wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
    oświadczenie Wykonawcy: Dla części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
    Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: • minimum jedną dostawę fabrycznie nowego
    samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości minimum 600 000,00 zł brutto.
    Kryteria udzielenia zamówienia
    :Kryterium
    :Rodzaj Cena
    Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100
    pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą
    przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
    Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
    koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
    :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
    Kryterium udzielenia - Liczba: 60
    :Kryterium
    :Rodzaj Jakość
    171086-2025 Page 5/11
    5.1.12.
    5.1.11.
    Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na podwozie, podzespoły i zabudowę na okres: poniżej
    24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36
    miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację
    należy podać w formularzu ofertowym.
    :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
    Kryterium udzielenia - Liczba: 20
    :Kryterium
    :Rodzaj Jakość
    Opis: Pojemność zbiornika na wodę (Z) – waga 20% Za zaoferowanie zbiornika na wodę:
    poniżej 5000 litrów, oferta zostanie odrzucona • Pojemność 5000 litrów, wykonawca otrzyma –
    0 pkt • Pojemność 5500 litrów, wykonawca otrzyma – 10 pkt • Pojemność 6000 litrów i więcej,
    wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację należy podać w formularzu ofertowym.
    :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
    Kryterium udzielenia - Liczba: 20
    Dokumenty zamówienia
    Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
    Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
    3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
    Kanał komunikacji ad hoc:
    Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
    9ad6-1f409782867b
    Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-
    4c2c-9ad6-1f409782867b
    Warunki udzielenia zamówienia
    Warunki zgłoszenia:
    Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
    Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
    3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
    Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
    Katalog elektroniczny: Niedozwolone
    Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
    pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
    Oferty wariantowe: Niedozwolone
    Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
    Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty
    wadium w wysokości: Część 1: 15 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
    składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z
    wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
    Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1)
    Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
    Informacje na temat publicznego otwarcia:
    Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1)
    Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
    9ad6-1f409782867b
    Warunki zamówienia:
    Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
    171086-2025 Page 6/11
    5.1.16.
    5.1.15.
    Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności
    określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany
    zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
    Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
    Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
    Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
    Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy.
    Techniki
    Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
    Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
    Aukcja elektroniczna: nie
    Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
    Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
    Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale
    przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
    interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść
    szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony
    prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
    ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom
    wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
    Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
    Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
    postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do
    której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa
    Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
    tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni
    od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
    dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni
    od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
    wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
    elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
    stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
    określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w
    terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
    było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na
    orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
    p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W
    postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
    ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
    niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w
    Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11.
    Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
    orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
    p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
    pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
    171086-2025 Page 7/11
    5.1.6.
    5.1.3.
    5.1.2.
    5.1.1.
    5.1.
    pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z
    aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia
    jej otrzymania.
    Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
    Izba Odwoławcza
    Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna
    Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna
    Część zamówienia: LOT-0002
    Tytuł: Część 2: Dostawa wyposażenia dla jednostki OSP w Łącznej
    Opis: 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2. Kamera termowizyjna– 1
    sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w 110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał
    przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie USC-4– 1 sztuka.
    Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 2
    Przeznaczenie
    Charakter zamówienia: Dostawy
    Główna klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
    Miejsce realizacji
    Adres pocztowy: Gmina Łączna
    Miejscowość: Łączna
    Kod pocztowy: 26-140
    Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
    Kraj: Polska
    Szacowany okres obowiązywania
    Okres obowiązywania: 30 Dni
    Informacje ogólne
    Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
    Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
    Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)
    Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego
    Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na
    lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5.
    Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym.
    Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
    Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu
    składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym
    upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu
    potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego
    samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą
    następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 2: b) Szczegółowy opis
    oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na
    jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego wyposażenia z minimalnymi
    wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7b do SWZ. Zamawiający nie
    przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art.
    171086-2025 Page 8/11
    5.1.12.
    5.1.11.
    5.1.10.
    5.1.9.
    257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
    środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
    części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
    Kryteria kwalifikacji
    Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
    Kryteria udzielenia zamówienia
    :Kryterium
    :Rodzaj Cena
    Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100
    pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą
    przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
    Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
    koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
    :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
    Kryterium udzielenia - Liczba: 60
    :Kryterium
    :Rodzaj Jakość
    Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na wyposażenie na okres: poniżej 24 miesięcy, oferta
    zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36 miesięcy, wykonawca
    otrzyma – 20 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 40 pkt Informację należy podać w
    formularzu ofertowym.
    :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna)
    Kryterium udzielenia - Liczba: 40
    Dokumenty zamówienia
    Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
    Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
    3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
    Kanał komunikacji ad hoc:
    Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
    9ad6-1f409782867b
    Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-
    4c2c-9ad6-1f409782867b
    Warunki udzielenia zamówienia
    Warunki zgłoszenia:
    Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
    Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-
    3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b
    Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
    Katalog elektroniczny: Niedozwolone
    Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
    pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
    Oferty wariantowe: Niedozwolone
    Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
    Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1)
    Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
    Informacje na temat publicznego otwarcia:
    Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1)
    171086-2025 Page 9/11
    5.1.16.
    5.1.15.
    Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c-
    9ad6-1f409782867b
    Warunki zamówienia:
    Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
    Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności
    określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany
    zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
    Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
    Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
    Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
    Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy.
    Techniki
    Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
    Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
    Aukcja elektroniczna: nie
    Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
    Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
    Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale
    przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
    interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść
    szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony
    prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
    ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom
    wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
    Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
    Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
    postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do
    której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa
    Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
    tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni
    od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
    dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni
    od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
    wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
    elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
    stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
    określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w
    terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
    było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na
    orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
    p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W
    postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
    ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
    niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w
    Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11.
    Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
    orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.
    171086-2025 Page 10/11
    8.1.
    8.1.
    8.1.
    p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
    pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo
    pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z
    aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia
    jej otrzymania.
    Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
    Izba Odwoławcza
    Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna
    Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna
    8. Organizacje
    ORG-0020
    Oficjalna nazwa: Gmina Łączna
    Numer rejestracyjny: REGON: 291010180
    Adres pocztowy: Gmina Łączna Czerwona Górka 1B
    Miejscowość: Łączna
    Kod pocztowy: 26-140
    Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
    Kraj: Polska
    Punkt kontaktowy: Gmina Łączna
    E-mail: [email protected]
    Telefon: +48412548960
    Adres strony internetowej: https://www.laczna.pl/
    Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl
    Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl
    Role tej organizacji:
    Nabywca
    Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
    Organizacja rozpatrująca oferty
    ORG-0021
    Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Numer rejestracyjny: NIP 5262239325
    Adres pocztowy: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 02-676
    Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
    Kraj: Polska
    Punkt kontaktowy: Krajowa Izba Odwoławcza
    E-mail: [email protected]
    Telefon: +48224587840
    Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
    Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio
    Role tej organizacji:
    Organ odwoławczy
    Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
    ORG-0000
    Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union


    Data wprowadzenia: 2025-03-17 1046
    Data upublicznienia: 2025-03-17
    Art. czytany: 294 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna