|  | 
|  | 
|  | 
| Przetargi 2009r.
 | 
|  | 
| 
| Przetarg nieograniczony pn. 'Odnowa  miejscowości Kamionki' 
 Znak: T/5541/4/2009
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 „Odnowa  miejscowości Kamionki”
 W skład przedmiotu zamówienia wchodzą zadania;
 3.1.1 „Remont chodnika przy ul. Osiedlowej”,
 3.1.2 „Budowa chodnika od Urzędu Gminy do kościoła przy drodze powiatowej Nr 0588T i Nr 0590T”
 1.Zamawiający : Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26 – 140 Łączna
 
 2.Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
 
 3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
 4.Przedmiot zamówienia: „Odnowa miejscowości Kamionki”
 4a. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
 6. Termin wykonania robót:  zakończenie robót 30 sierpnia  2011 roku.
 7. Opis  warunków udziału w postępowaniu:
 7.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogiem art. 25 ust. 2  oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \\\\\\\'ustawą\\\\\\\',  Zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. I tak:
 7.1.1 W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonych działań lub czynności;
 1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 2)	aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 3)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 4)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
 7.1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i  doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
 1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie;
 
 - Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonywanych każda w ramach oddzielnej umowy odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość 300.000, 00 zł. netto każda;
 2).  wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia      wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
 3).dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych potwierdzonych za zgodność z oryginałem w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o  przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
 
 7.1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przezWykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
 2) informacji z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w    których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 - informacji z banku o dysponowaniu środkami finansowymi, jakimi dysponuje Wykonawca, na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 500 000,00 zł., ( zdolność kredytowa, własne środki);
 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wartość 500. 000,00 zł.
 
 Ocena spełnienia warunków:
 Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według  kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.
 
 7.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania
 w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 
 7.5.  Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i  nie wykluczeniu na mocy  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655 ).
 
 8. Informacje na temat wadium: Wysokość wadium 17.000,00 ZŁ (  siedemnaście tysiący złotych).
 9. Kryteria oceny oferty:  kryterium - cena  95 pkt.,   gwarancja 5 pkt.
 
 10. Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert: Sekretariat  Urząd Gminy Łączna, termin składania ofert , termin otwarcia ofert
 10.1.Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.,  w  sekretariacie Urzędu Gminy, Kamionki 60  (I piętro), w nieprzekraczalny terminie do dnia 14 października 2009 r. do godz. 1030
 10.2.Za oferty złożone w terminie uznaje się wyłącznie oferty, które znajdą się w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie U.G (I piętro) do 14.10.2009 r. godz. 1030
 10.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2009 r.  godz. 1100  w siedzibie Zamawiającego tj. budynek Nr 2 – sala konferencyjna OSP.
 11. Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres  30 dni, licząc od  upływu  terminu składania ofert.
 12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Nie dotyczy.
 13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 14. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Czesław Mazur ( Tel. 041- 254 89 75 )
 Łączna, 2009.09.21
 
 
 Data wprowadzenia: 2009-09-21 1150
 Data upublicznienia: 2009-09-21
 Art. czytany: 6567 razy
 
 
 |  | 
| » Dokumentacja techniczna cz.1 - rozmiar: 1353288 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.10 - rozmiar: 518902 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.11 - rozmiar: 533946 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.12 - rozmiar: 532072 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.13 - rozmiar: 493055 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.14 - rozmiar: 506579 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.15 - rozmiar: 430358 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.16 - rozmiar: 385375 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.17 - rozmiar:  bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.18 - rozmiar: 1451161 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.19 - rozmiar: 1523164 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.2 - rozmiar: 5656521 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.20 - rozmiar: 665701 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.21 - rozmiar: 6585115 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.22 - rozmiar: 1445974 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.3 - rozmiar: 9028526 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.4 - rozmiar: 896746 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.5 - rozmiar: 794949 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.6 - rozmiar: 568353 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.7 - rozmiar: 472990 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.8 - rozmiar: 459704 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Dokumentacja techniczna cz.9 - rozmiar: 486107 bajtów Typ pliku: application/x-download
 | 
| » Formularz ofertowy - rozmiar: 31232 bajtów Typ pliku: application/msword
 | 
| » SIWZ - rozmiar: 87040 bajtów Typ pliku: application/msword
 | 
| » Umowa - rozmiar: 78336 bajtów Typ pliku: application/msword
 | 
|  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka | 
| » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości | 
|  |