| 
| Przetarg nieograniczony na przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Czerwona Górka 
 Przetarg nieograniczony na przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Czerwona Górka
 
 ZP-14/4/08
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 na przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Czerwona Górka
 
 1.Zamawiający : Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26 – 140 Łączna
 
 2.Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
 
 3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
 4.Przedmiot zamówienia: „Przebudowa  sieci wodociągowej w miejscowości Czerwona Górka”.
 4a. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
 6. Termin wykonania robót:  zakończenie robót 15 lipca  2008 roku.
 7. Opis  warunków udziału w postępowaniu:
 7.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
 działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej 'ustawą',  Zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za
 zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
 1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na
 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 2)	aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 3)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 4)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
 7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
 potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 Zamawiający żąda:
 1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
 te zostały wykonane należycie;
 
 - Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonywanych
 każda w ramach oddzielnej umowy odpowiadających swoim rodzajem robotom
 budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość
 300.000, 00 zł. netto każda;
 2).  wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
 z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
 niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
 czynności;
 3).dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych potwierdzonych za zgodność z oryginałem w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o  przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
 
 7.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez
 Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
 2) informacji z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
 Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
 finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na
 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 - informacji z banku o dysponowaniu środkami finansowymi, jakimi dysponuje Wykonawca, na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 300 000,00 zł., ( zdolność kredytowa, własne środki);
 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na
 kwotę nie mniejszą niż wartość 200 000,00 zł.
 
 Ocena spełnienia warunków:
 Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według
 kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.
 
 7.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania
 w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 
 7.5.  Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i  nie wykluczeniu na
 mocy  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
 (Dz. U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655 ).
 
 8. Informacje na temat wadium: Wysokość wadium 4000,00 ZŁ ( cztery tysiące złotych).
 9. Kryteria oceny oferty:  kryterium - cena  90 pkt.,   gwarancja 10 pkt.
 
 10. Miejsce  oraz termin składania i otwarcia ofert: Sekretariat  Urząd Gminy Łączna, termin składania ofert , termin otwarcia ofert
 10.1.Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.,  w  sekretariacie Urzędu Gminy, Kamionki 60  (I piętro), w nieprzekraczalny terminie do dnia 12 maja 2008 r do godz. 1030
 10.2.Za oferty złożone w terminie uznaje się wyłącznie oferty, które znajdą się w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie U.G (I piętro) do 12.05.2008 r. godz. 1030
 10.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.05.2008 r.  godz. 1100  w siedzibie Zamawiającego tj. budynek Nr 2 – sala konferencyjna OSP.
 
 11. Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres  30 dni, licząc od  upływu  terminu składania ofert.
 12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Nie dotyczy.
 13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 14. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Czesław Mazur ( Tel. 041- 254 89 75 )
 Łączna, 2008.04.14
 
 
 Data wprowadzenia: 2008-04-14 2144
 Data upublicznienia: 2008-04-14
 Art. czytany: 5521 razy
 
 
 |  |